Galet avslut...

Så var det då nytt år igen...
2007 är historia. Och det går till min historia som året jag började hoppa fallskärm. Men det finns naturligtvis en del annat också. Sista (halva) året med Max till exempel...

Det avslutades på bästa tänkbara sätt: Ett beachparty, mitt i "den svenska vintern" (ett uttryck som kanske inte innebär det samma som det gjort iofs...).
Tänk flyghangar, 250 kubikmeter sand, värmefläktar, swimmingpool, DJ, fett ljud och ljus, vedeldade badtunnor, nyårsfyrverkerier och 250 festglada människor! (Glömde jag säga att baren i det närmaste tömdes?)

Så var det i alla fall. Där gled man omkring. Först i tunn silkesskjorta och shorts samt halmhatt, och senare badbyxor och pälsmössa. Tänk att en pälsmössa kan göra så mycket med outfiten!

Festen tog nog inte slut förrän vid femtiden, om ens det... själv åkte jag vid halv fem.

Idag visade sig så "den svenska vintern" från sin absolut sämsta sida. Snöblandat regn och blåst. Slask.

Ställde mig och spelade in en mix som jag pillat lite med de senaste dagarna. Den går i electro housens tecken. Några låtar är bytta från ursprungslistan. Och mixen är i vanlig ordning inte perfekt, men jag orkar inte köra en gång till. Man tröttnar liksom. Har dessutom redan mentalt börjat planera för nästa...

Mixen finns här. Och tracklisten finns här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0