Kartenmesser miss i nassen

Så var då äntligen arbetsveckan till ända, även om det kanske blir lite jobb i helgen.
Avslutade med vad som skulle bli en öl och lite mat på Bishops's Arms i Sumpan.
Det blev många öl. För många för att vara optimalt för dagens planerade löpning. Men det ska väl gå.
Beställde gös med risotto som var smaksatt med något jag inte minns (*skäms*). Grönt var det i alla fall. Knallgrönt. Och gott. Jättegott!
Hade sällskap av T och C. Det blev så många öl att det blev en bulle hem.
När jag sedan kom hem började jag tänka på morgondagen och satte igång att dricka en massa vatten. Sedan kom jag på att jag måste bestämma mig för hur jag ska skulle förlägga de 21.1 kilometrarna. Ingen aning. Jag skrev ut kartor från Eniro och började mäta med min "Kartenmesser". Där satt jag alltså, mitt i natten, lite lullig och försökte komma fram till var jag skulle springa dagen efter...
Tur att ingen ser eller vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0