Inspriration

Det bidde ingen löpning igår. Finölen gjorde sig aningens för påminnd, i kombination med tidsbrist.
Jag blev nämligen bjuden till A och L för att spana in deras halvnya lägenhet (de har haft den ett år, men jag har inte varit där) och äten god pizza.
Jag bestämde mig för att sikta på morgondagen.
Lägenheten var jättemysig. Luftigt möblerad. Men så är det ju också ett andra boende...
Jag vill också ha så luftigt, minimalistiskt osv, hemma hos mig. Frågan är bara var jag ska göra av alla saker... :-)
Lite åt det hållet blir det i alla fall när jag renoverat mitt vardagsrum. Då ska nämligen soffa och fåtölj ut, och ersättas av något som står i lite bättre proportion till resten av lägenheten och dess storlek.

Nu har jag precis laddat med ett stort lass gröt och en massa vatten. Sticker väl iväg och springer inom en timme skulle jag tro. Strålande sommarväder ute. Kanon för löpning.
Samma sak var det igår. Då kunde jag ha knickers och solglasögon.

Nu gäller det bara att hitta musik till iPoden som håller i två timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0