Har jag väntat eller har jag väntat...

Det här är nog en av de mest emotsedda semestrarna hittills i mitt liv. Drygt fyra timmar gammal. Jag mjukstartar med lite tvättstuga och semesterklippning. Sen bär det av till fjälls, via Västerås där jag ska hämta upp mitt resesällskap. 35kg svart blötnos.... :-) (Han till höger här på bloggen...)

Idag blev en mindre dröm verklighet. Sportkompaniet hade fått in min nya ögonsten. Kärlek vid första ögonkastet. Lite iPod-känsla faktiskt. Hur har jag klarat mig utan innan?

Sen blev det två sköna öl och lite mat tillsammans med J. på numera välkända (för bloggens läsare) Boule & Berså. Skönt som vanligt.

Måtte vädergudarna vara med oss framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0