Ännu en jul till ända...

Jaha, så var det åter vardag då.
Jag överlevde även denna jul. Det blev till slut en helt OK jul, utan allt för späckat program och påtvingade åtaganden. Julafton blev mest slappa hemma hos mor och hund, varvat med promenader med den sistnämda. Mot kvällen fick jag förflytta mig några meter för att få lite whisky. Tack!

Juldagen blev soft även den, och jag passade på att hälsa på J&K, som jag inte hälsat på på över ett år. Kul att se hur folk bor. Man lever verkligen i olika verkligheter. Vissa med familj, barn osv, i stora lägenheter.
Medans en annan inte är i närheten, utan istället myser i sin lilla minitvå...
På kvällen lånade jag bilen och åkte till Stockholm. Det var Adam och Joel som lockade. Två grymma DJ:s som för en gångs skulle var på hemmaplan och spelade på juldagen. Cocktail Club på Grodan Grev Ture.

Efter en god natts sömn bar det av till Västerås igen. Med ett misslyckat bord i baksätet.
Där avnjöts sedan en underbar middag med norrländskt tema med mor, A&L. Mitt favvistema.

Idag bar det så av tillbaka till vardagen. En vardag som förvisso innebär tvättstuga med mera. Men som i övrigt innebär ett par oplanerade dagar ledigt, hemma(!). Dvs tid vid flightcasen. När hände det senast?
Tyvärr dyker det ju upp saker mest hela tiden som måste fixas. Men så behöver man väl varva mixandet med nånting annat också.
Ambitionen är i alla fall att svänga ihop en två tre stycken demomixar i olika stilar. Återstår att se hur det går. Stay tuned...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0