Skönt att bocka av...

Nu kan jag bocka av ytterligare två punkter på min oändliga att-göra-lista...

Dels har jag nu sprungit milen på 45 minuter. (Skönt att ha det gjort får man säga)

Dels har jag äntligen fått tummen ur och nu köpt skjutdörrar till mitt sovrum vars renovering blivit ett slags evighetsprojekt. På sätt och vis var det bra tt det dragit ut på tiden, för nu hade Fredells kampanj på Elfas skjutdörrar (de enda förutom Aluland.se (som har dåligt med återförsäljare i Stockholm, och dessutom inte är så kända) som kunde göra dörrar på 270cm). Så ni fick jag drygt 20% rabatt. Och i sammanhanget är det iaf nästan 4000kr(!). Så om en dryg månad kanske sovrummet är komplett...
Om jag nu fixar en gardin också vill säga... Hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0