Slag i saken

Idag har jag gjort slag i saken. Jag gick till Löplabbet för att köpa nya löparskor, i hopp om att det ska lösa mina problem vid långlöpning på asfalt. Testa lite olika modeller, men valet förr till slut på samma modell som jag redan har. Men i årets färg förstås. Skillnaden i dämpning var ganska markant, så det är banne mig inget marknadsknep att säga att skorna och dämpningen är slut efter två år.

Slog samtidigt till på en pulsklocka. Lustig marknadsaktivitet: När jag bestämt mig fick jag en skraplott. Om jag skrapar fram tre klockor av samma sort får jag klockan gratis! Och om man, som jag gjorde, skrapar fram en joker, får man 10% rabatt.

Nästa överraskning var att Adidas hör till de generösa. Jag har fyra veckor på mig att prova skorna. Är jag inte nöjd får jag pengarna tillbaka! Öppet köp i fyra veckor, på ett par skor. Och det är full tillåtet att använda dem! (inte som vanligt öppet köp med kläder, där det gäller oanvända varor)
Det kallar jag självförtroende!

Nu hoppas jag bara att skorna kan ge mig och mitt knä självförtroende på Öresundsbron.

Slag i saken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0