Klubba, polera och skumma...

Skönt med ledighet flera dagar i streck!
Började med att lätta samvetet inför helgen genom att springa lite på gymmet.
Sen begav jag mig till Grodan för att höra Ben Watt. En legend i branschen, som för övrigt fått extremt mycket publicitet i samband med sitt Sverige-besök. Bland annat pga en gammal bok han skrivit som nu kommit i svensk översättning...
Värmde gjorde helylle-Dana. Grym housekväll!

På fredagen begav jag mig till Västerås där det blev påsklunch, hundpromenader, påskmiddag och lite datapill hos vänner och bekanta. Lördagen ägnades till stor del åt bilvaxning. Det tar tid. Men det blev ganska bra tycker jag.
Jag besökte M&P i deras nya hus, där jag bjöds på jättegod kyckling och sedan höll en minibaristakurs med fokus på mjölkskumning... :)
På kvällen begav jag mig till Pluto där JdotP och Özgur Can (aka Dumb 'n Furry) röjde loss. Värre röj vid runda baren är det tveksamt om Västeråsarna sett. Riktigt bra!

Igår begav jag mig sedan till Stockholm. Efter lite softma hemma i lägenheten mötte jag upp J. på Söder för lite öl och nördsnack. Sen gick jag på Göta Källare där Nick Sinner och Under Sun spelade. Tunnt med folk tyvärr. Jag märker också mer och mer att trance går hem mindre och mindre i mitt inre...

Dagen är tänkt att ägnas åt lite arbete med databaser. Men duktig som man är på att skjuta på vissa typer av saker så sitter jag här och bloggar istället.... :)

Ben Watt


Ben Watt, houselegend och författare



Kommentarer
Postat av: Pia

Vi tackar för baristakursen och hälsar dig välkommen tillbaka. Nästa gång står jag för mjölkskumningen!! =)

2007-04-11 @ 21:25:45
URL: http://www.freewebs.com/trekkingfamily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0