Back in business

Det var en mindre evighet sedan jag var på klubb senast. Typ 4 månader.
Abstinens minst sagt. Jag har lyssnat mycket. Men inte fått löpa linan ut och shejka loss.
På valborg var det dags.
T. tittade över, och vi softade lite med musik och rusdrycker. Först franskt av ädlaste sort och sedan några väl valda öl.
Holländaren Marco V spelade på Berns, en trappa ner. Ny klubblokal för min del. Har varit där en gång, men då var det mer åt konserthållet.
Även Marco var ny för mig. Jag har varit på väg en gång. Marco är en liten renrakad holländare i en ganska tanig kropp. Men satan i gatan vad han kan lira skivor!!
Riktigt bra set med en frisk blandning av techno och techhouse uppblandat med lite annat.
Sen gör det ju inte saken värre att det är kryssning om mindre än en vecka. Och att ytterligare en blivit offentliggjort. Rivstart!

Back in business

Kungen på Valborg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0