Back on track...

Jaha, då är jag tillbaka på X2000. Den här gången har tåget inte ens börjat rulla när jag börjar skriva.
Det har varit en intensiv, men roligt dygn. (Har väl varis hos kusin vitamin i drygt 26 timmar typ...)
Träffade många trevliga människor. Både nya och gamla bekanntskaper. Bra med lite "pejling" innan det stundande bröllopet i augusti.

Idag var det strålande väder, och det kändes som att det var läge att testa kroppen. Nån gång måste man ta steget. Det är lätt att man känner efter för mycket och inbillar sig, efter en sjukdom.
Så det blev idag. Tur att tanken hade slagit mig tidigare, och att jag hade löparutrustningen med mig.
Det är ett vackert försommarlandskap i Halland. Ganska böljande och kuperat. Dofterna varierade med terrängen. Sprang förbi ett par välväxta kor, två gånger. Första gången stod en av de stora bestarna och glodde förbryllat. När jag sprang tillbaka stod nästan alla korna och blängde, sådär som bara kor kan göra. Jag undrar om det var solglasögonen, MP3-spelaren eller pulsklockan som väckte uppmärksamhet. Eller kanske vattenflaskan på höger arm?
Det blev en mil på ett ungefär. Och orken var riktigt hyffsad. Över förväntan i alla fall. Skönt att vara tillbaka på rätt spår.
Nu är det bara 12 dagar kvar till broloppet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0