Trumvirvel!

Nu är jag ÄNTLIGEN färdig med bränneriet... 396 skivor blev det allt som allt. Datorn höll...

Nu har jag iofs införskaffat 9 ytterligare skivor sedan jag började brännas, som inte är kategoriserade eller inspelade på hårddisken. Men det orkar jag inte tänka på nu.
Ännu mindre orkar jag tänka på att jag, någon gång i framtiden, ska skriva ut låt- och artistnamn på skivorna... Mata in 400 skivor i en bläckstråleskrivare är inget man ser fram emot, oavsett hur automatiserat jag kan göra själva datorhandhavandet. Matningen av skivor är manuell lik förbannat...

Som tur är går skivorna att använda ändå. Och när väl skivorna inte ligger i fodralet ska de ju vara i spelaren, och då kan man inte läsa dem ändå.

Men det är onekligen ett Sisyfos-arbete jag gett mig inpå... Och jag som trodde att jag precis fullbordat det... :-) Men då vore det ju inget...
Och vad tiden lider kommer jag att få än mer musik. Hjälp! (vad kul det ska bli)

Trumvirvel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0