Gollum-syndrom?

Vet inte om det är ett erkännt begrepp, men det kanske vore användbart?

Jag är nu i alla fall helt klar (nästan) med min skivväska. Allt ligger nu grupperat i tolv olika avdelningar. Vissa fick rymma flera genrer, eftersom vissa bara tar upp en del av en skiva... :-)
(Sånahär bra-att-ha-låtar om man vill spexa till det någon gång)
Låtlistorna är sedan utskrivna per genre, och grupperade efter ovanstående avdelningar.
Allt insatt i en pärm.

Det enda som återstår nu är egentligen att skriva låtnamn osv på själva skivorna, men det är tveksamt om det gör till eller från. Lättare att bläddra i pärmen än i skivväskan och läsa pyttetext.
Måste dessutom komma på ett bra system för hur jag ska gå till väga. Oavsett lösning kommer det att ta en evighet.... Något jag inte har lust med just nu.

Så nu sitter jag i alla fall här med ett glas Port Eller 1978 som utlovat. Och nu påminns man om hur gott whisky kan smaka. Den är verkling "something"... Outstanding!

Så nu kan jag njuta till fullo vid blotta tanke på väskan...

My Precious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0